
به مناسبت هفته سلامت مورخه 96/2/3 از ساعت 10 تا ساعت 12:30 جشنواره غذایی و نمایشگاه طرح کانون و مدرسه با حضور 30 نفر از مادران و 45 نفر از دانش آموزان کلاس سوم ، چهارم و دوم (دختر و پسر )برگزار شد ، در این مراسم ابتدا کارشناس سلامت خانم اردلانی در مورد سلامت روان ( راهکارهای پیشگیری از افسردگی در بین خانواده و کودکان و نوجوانان و نقش تغذیه در سلامت جسم و روان کودکان و نوجوانان ) صحبت کردند و بع گلدونه ها ...
ما را در سایت گلدونه ها دنبال میکنید
برچسب: جشنواره,غذایی,مناسبت,سلامت,خسروبیگ,برگزار, نویسنده: بازدید: 118 تاريخ: سه شنبه 14 شهريور 1396 ساعت: 2:23